A Jókai Cukrászdába könnyű eljutni, ha a békéscsabai városközpontba, vagy a piacra szeretnénk eljutni. A főutcán található, a békésiek a Luther utcából jobbra kanyarodva érik el, illetve az autóbuszról a Jókai megállóban kell leszállni. Nagyon kellemes cukrászda, mely a fagyikról és a süteményekről lett híres. Különösen a tiramisu torta szeletet ajánlanám, mert mi ezt kóstoltuk meg. Nem volt tömény, nagyon kellemes ízhatású volt. Tiszta helyiség, máskor is fel fogjuk keresni.
Sajnálatos dolog, hogy Békésen megszűnt a Vodafone mobilszolgáltató kis üzlete, amelyet már nagyon megszerettünk. Én is vodafonos vagyok és ha ügyet szeretnék intézni, be kell utaznom Békéscsabára. Meglátásom, hogy egy közel 20000-es kisvárosban jó lenne ha a mobilszolgáltató üzemeltetne egy ügyfélszolgálati irodát.
Ez lehet a vegetáriánusok egyik megválto helye. Minden étel nekik készül és ez meghökentö hogy van ilyen éterem . Az áraik nem rosszak de kicsit olcsobak is lehetnének. Én nem járok mert szigoruan húsos étrenden élek.
Szeles Nóra  értékelést írt: Gokart pálya Gyulán
Ha nyaralni megyek, szeretek a múzeum látogatásokon és műemlék megtekintéseken felül valami mást is beiktatni. Ilyen szokott lenni a gokartozás. Tavaly mikor Gyulán jártunk az ottani gokart pályát is kipróbáltuk. Semmi extra nem volt benne, mégis nagyon jó volt. Nem volt drága 10 percre mentünk. Kicsit az odajutás nehézkesen ment, mert elég eldugott helyen volt, de a közeli kisboltban eligazítottak minket.
Nagy Roland  értékelést írt: Papp Cukrászda
Nekem az egyik törzs helyem. Sokkal jobb mint a közelébenc bár mi más cukrászda. Az édeségek, sütemények mennyeiek és ojan jó áron vannak hogy "viszik mint a cukrot".szerintem elég takaros és család barát helyiség.
Szeles Nóra  értékelést írt: Ágyúbástya - Rondella
A maga egyszerűségében, de nagyon szép műemlék. A várkertnél található meg a várnak a része volt ez a bástya. Egy kis alapterületű építmény és érdemes a várba elmenni, akkor ezt is megtekinteni. Sok információt elmondanak ha idegen vezetőt kérünk-erről is-.
Családi légkörű, finom ételekkel, viszont kis választékkal rendelkező vendéglő. Az igazi magyar népszerű ételekre vannak ráspecializálódva, azokban tökéletesek. A tulajdonossal is volt szerencsénk találkozni, aki nagyon közvetlen kedves családos ember, látszik rajta a szakma iránti szeretet és az eltökéltség és munka iránti tisztelet.
Szeles Nóra  értékelést írt: Norbi Update Gyula
Nagy választék van a Norbi update termékekből. Van sokféle update-s péksütemény. A különböző kategóriába beosztott termékek széles választéka van az üzletben, az Update 1, update 2 és 3-as kategóriához is. Az eladó kedves, viszont kicsit túl hivatalos volt, nem annyira közvetlen, fiatal kora ellenére.
Kótai Elemérné  értékelést írt: Rossmann
Ez is egy tipikusan egy kaptafára épült drogéria. Jó dolog, hogy mindenhol ugyanolyan, mert jók az árak, illetve nagyon jó kis akciókat lehet kifogni. Nyaralás alatt jártam itt, meg tudtam venni azt, amire szükségem volt.
Kótai Elemérné  értékelést írt: Gyulai Várfürdő
Nagyon szép a város és a fürdő is, megéri meglátogatni a települést. Az árak, mint minden felkapott fürdőben elég borsosak, elég sok külföldi szót lehet hallani a fürdőben. Ezen feül nagyszerű kikapcsolódási lehetőség.
Csergei Lajos  értékelést írt: Rubin Panzió Vendéglő
Jól megközelíthető a várostól 3 km-re található,2006-ban lett teljes átépítés után panzióvá alakítva.Ezüstfenyős erdő veszi körül.A szobáik jól felszereltek.Ideális családok,barátok kikapcsolódására
Csergei Lajos  értékelést írt: Livornó Pizzéria
Olcsó,finom,friss pizzákat készítenek.Házhoszállításuk gyors.Nem túl nagy választékú.Középkategóriás pizzériának mondanám.Kicsit sajnálom,hogy nincs náluk online rendelés.Érdemes megkóstolni!
Kustyán Attila  értékelést írt: Fregatt Étterem
Nyaraláskor betévedtünk ebbe az étterembe. Nem bántuk meg, nagyon nagyon finomak az ételek és sok ételből választhatunk kedvünkre. A pincérek nagyon aranyosak és kedvesek. Házhoz is nagyon hamar kihozzák az ételeket.
Dóra Katalin Molnár  értékelést írt: D-Hotel
Egy alkalommal szálltunk meg a Hotelben. Jó véleményünk volt a szállodáról. Nagyon figyelmesek voltak a recepción, minden kérdésünkre készséggel válaszoltak, segítettek minket, mindenben rendelkezésünkre álltak. Kellemes légkondicionált szobáik vannak wifivel felszerelve.
Dóra Katalin Molnár  értékelést írt: Bols Café
Kihagyhatatlan a Bols Cafe. Kellemes estét töltöttünk nálunk, mindennel meg voltunk elégedve. Hatalmas adag ételeket szolgáltak fel. A személyzet nagyon kedves volt, gyorsan teljesítették a rendelésünket. Máskor is elmegyünk !
Gyula szívében található,a gyulai várhoz közel.Csendes,nyugodt,jól megközelíthető helyen található.Családias válalkozás.Az étalp választék nagy.A kiszolgálás hol gyors hol lassú.Az ételek frissen,melegen kerülnek felszolgálásra.
Csergei Balázs  értékelést írt: Gyulai Várfürdő
Békésmegye legkedveltebb fürdőhelye.Nagy,forgalmas hely.Az árak kicsit drágák számomra,de megéri.Sajnos a nagy forgalom iatt ha nem viszel kaját nehez jutsz sorra.Az emberek imádnak ide járni,kikapcsolódani.
Csergei Balázs  értékelést írt: Görbe Panzió
A gyulai várfürdőhöz közel található,jól megközelítehtő.Nyáron klímatizált télen fűtött.A szobák megfelelően felszereltek.Nyáron és télen is egyaránt jó kikapcsolódást nyújt baráti társaságnak,családnak.Árban nekem megfelelt.
A gyulai várfürdőtől pár méterre található.Családoknak,baráti társaságnak ideális kikapcsolódási lehetőséget nyújt.A hely rendezett,tiszta,a szobák jól felszereltek.Árban pénztárca barát.