Ezen a töltőállomáson egy nagyon szimpatikus, segítőkész CSAPAT dolgozik a FŐNÖKÖT is ideértve! Hosszabb (két évre visszaható) ügyben segítettek empatikus hozzáállásukkal egy ismerősömnek! Köszönet érte! További elégedett ügyfeleket kívánok Nekik! Cs. István
Szeles Ágnes  értékelést írt: Anna Villa
Amikor a fürdőbe érkeztünk akkor egy éjszakára szállást kellett találni a családnak. Szépen felszerelt, pöpec hely. Mivel előszezonban voltunk, ezért elég jól megúszta a család 20000Ftból egy éjszakát. Közel volt a fürdőhöz is így minden szempontból tökéletes választás az Anna Villa.
Szeles Ágnes  értékelést írt: Lenti Termálfürdő
Igazi trópusi hangulatot idéz a fürdő. Nagy a nyüzsgés minden alkalommal amikor itt vagyunk, ami nem csoda. Sok medence van, mind nagy. Gondolnak úszni vágyókra, lubickolni, pihenni kedvelőkre és a gyerekekre fiatalokra is. Gyógykúrákon, szépségkúrákon vehetünk részt. Választékos, én az iszappakolást kipróbáltam jót tett a börömnek. A belépő hihetetlenül olcsó, 1600 Ft a felnőtt napi belépő. A legolcsóbb hely ahol valaha jártam.
Szép borozó különleges díszekkel és érdemekkel. A terem tükrözi a borvilág hangulatát. Az árban változatos, mint borai fajtájában. a kiszolgálás gyors kedves és a helyi történelem történésivel is tájékoztatják az odalátogatókat.
Nagyon szép és rendezett környezetű strand. Néhol folyamatosan mélyül, így a gyerekek számára is kiváló fürdőzési és szórakozási lehetőséget biztosít. Gyerekeknek van játszótér. A belépő árak kedvezőek.
Nagyon finom különleges ételek. Kiszolgálás gyors és precíz. Az étterem hangulatos. Halk zene is szokott szólni. A teríték rendkívül dekoratív. Árban hozza is a színvonalat, eléggé drága hely.
Forgács Ádám  értékelést írt: Giuseppe Pizzéria
Családtagunk Keszthelyen lakik így volt alkalmunk egyszer beülni és kipróbálni a Pizzájukat. Nagyon finom volt és friss az adag hatalmas így elvitelre kellet kérnünk a maradékot amit otthon fogyasztottunk el.
O. Henrietta  értékelést írt: Helikon Strand
Szeretem ezt a part szakaszt, jól ki van építve, a gyerekek is jól érzik mindig magukat, tudnak fürdeni, homokozni, játszani. Van mellette parkoló is, így nem csak gyalog, vagy kerékpárral, de kocsival is jöhetünk! Ami nagyon jó, hogy van árnyékos hely bőven!
Hotel
Nagy Katalin  értékelést írt: Hotel Kristály
A keszthelyi Kristály Hotel *** legfőbb előnye rendkívül jó elhelyezkedése: 5 perc sétára fekszik a Balaton partjától, a keszthelyi városi strandtól, a mólótól, a balatoni kerékpárkörúttól és Keszthely történelmi belvárosától. 2011 nyarán elkészült vadonatúj wellness- és szauna-részlegük biztosítja, hogy esős időben is zavartalanul pihenhessenek vendégeik.
Nagy Katalin  értékelést írt: Giuseppe Pizzéria
A pizzériában különböző pizzákat, salátákat, leveseket, desszerteket lehet fogyasztani. Házhozszállítást vállalnak, a várakozási idő kb. fél óra. A pizzériában étkezési utalványokkal és üdülési csekkel is lehet fizetni. A pizzák tésztája nagyon finom.
Nagyon jó kis hely, jó minőségű a jég is. Kétszer jártam itt, minden rendben volt, nem voltak olyan sokan sem. Az ár is átlagos így, vidéki viszonylatban. Nagyon könnyen megközelíthető.
Na ehhez a helyhez nehéz lesz bármi jót írnom. Legutóbbi ittlétem alkalmából 1000 Ft-al csaptak be, de csak ezt otthon vettem észre, miszerint felszámoltak olyat is amit nem fogyasztottam.
Nemrégiben lett rekonstruálva az épület. Rá is fért már mert omladozóban voltak a falai. Unios pénzből készült el. A látvány magáért beszél. Nagyon, turista csalogató látványosság.
Kicsit drasztikus hangulat lehet itt megszállni. Nem tetszett a hely, mert nem tudtam nyugodtan aludni olyan morbid környezetben kellett megszállnom. Amúgy segítőkészek voltak itt.
Aki ide látogat az nagyon nyugalombarát helyre térhet be és jó emlékekkel távozik. Ajánlanám a természetbe vágyó kikapcsolódni vágyóknak. Csendes környezet, jó levegő. Barátságos személyzet, jó ételek.
Amikor tavaly itt jártam 5 medencével rendelkezett, de épp építés alatt állt egy bekerített terület. Nem volt kiírva semmi de a honlapja szerint ebben az évben kerül átadásra egy újabb medence. Olcsó a hely.
A szálloda aulája nagyon szép kreatív. a szobák tisztasága megfelelő de hiányoltuk a fürdőszobából a kádat,a szellőzőn feláramló étel szag sokszor elviselhetetlen volt. a szálloda személyzete udvarias a svédasztalos reggeli illetve vacsora kifogástalan volt. összességében ,néhány kifogásunk ellenére ami talán tervezői hiányosság jó véleményen vagyunk a szállodáról.
Slezsák Jácint  értékelést írt: Hotel Kalma
Már két alkalommal sikerült a hotelben megszállnunk. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel. A személyzet udvarias, segítőkész. A svédasztalos reggeli és vacsora nagyon finom volt, mindig megtaláltuk a nekünk való finomságokat. A wellness részleg nagyon jó, a vizet kicsit hidegnek találtuk, de ez volt az egyetlen, ami kifogásolható volt. Az idén is ezt a helyet célozzuk meg. Már nagyon várjuk!
Slezsák Jácint  értékelést írt: Hotel Aquamarin
Tavaly nyáron jártam itt a nagyszüleimmel. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel. A személyzet nagyon udvarias, segítőkész. A svédasztalos reggeli és vacsora minden igényt kielégítő, mindenki megtalálhatja a kedvére való ételeket. A szobák nagyon szépek, tiszták. A wellness részleg is tetszett, bár a víz kicsit hideg volt. A napozó terasz is igényesen van kialakítva. Egy dolog hiányzott, nincs a szállodának külső medencéje.